W związku z częstymi pytaniami postanowiłem opisać cały proces importu pojazdów z USA za pośrednictwem mojej firmy AS-PROFI, Traczyk Andrzej Nip 679-123-89-93 z siedzibą w Krakowie

Można mnie sprawdzić tutaj  lub popytać o mnie na forum jestem fanem i miłośnikiem marki Mustang i aktywnym Członkiem od 2008 roku   Stowarzyszenia Mustang Klub Polska

Dla woli wyjaśnienia mam licencję na kupno i licytację we wszystkich domach aukcyjnych na terenie USA , nie kupuję aut które są po poważnej kolizji , powodzi, wandalizmie lub innych przypadkach które mogą być zagadką, wyszukuję tylko pojazdy w którym uszkodzone są elementy karoserii a więc powierzchownie, układ zawieszenia nie może mieć widocznych wad , silnik musi dać się uruchomić, a wpis w Title w najgorszym wypadku będzie Salvage .

Dla wszystkich którzy tu trafili jasne jest że po imporcie pojazdu należy je w sposób profesjonalny naprawić , tu również możecie liczyć na moją pomoc.
Przerobiłem już kilku blacharzy i malarzy samochodowych jednak żaden z nich nie sprostał moim wymaganiom , spokojne są jeszcze prawdziwi lakiernicy w naszym kraju którzy potrafią wykonać naprawę tak jakbym sobie tego życzył i właśnie tacy dla mnie pracują.

Podczas naprawy nie oszczędzam, wykorzystuje tylko nowe elementy blacharskie lub używane bez wad, nie pozwolę na nakładanie szpachli na Mustanga !!!!
Części kupuję na terenie USA zaraz po potwierdzeniu że auto zostało mi przyznane co pozwala skrócić czas całego procesu naprawy do potrzebnego minimum .

Teraz trochę o stronie finansowej ☺

Każdy klient reguluje należności na podstawie dokumentów, faktur lub kwitów nie ma u mnie kwot z których nie mogę się wytłumaczyć, jeśli są jakieś niejasności odpowiadam natychmiast na każde pytanie. Prowizja jaką pobieram za import to 3 500 zł Netto, rabat 10 % dla zarejestrowanych klubowiczów MKP opłacający regularnie składki .

Krótki opis jak można znaleźć swojego wymarzonego Mustanga ( nie wykluczam importu innych marek ) z moją pomocą na indywidualne zamówienie ( importuję również pojazdy z przeznaczeniem na Leasing z 23 % VAT )

  1. Klient podsyła linki z domów aukcyjnych http://www.iaai.com , http://www.copart.com lub EBAY lub podaje mi swoje życzenia wraz z opisem jaki rocznik, model, silnik, skrzynia, po tej informacji szukam i podsyłam opis wraz ze zdjęciami.
  2. Gdy już jest wybrany określamy maksymalną cenę za jaką licytuję
  3. Biorę udział w licytacji
  4. Po wygraniu przelewam niezwłocznie kwotę za wylicytowany pojazd
  5. Na podstawie potwierdzenia domu aukcyjnego klient wpłaca należność za wygraną aukcję bezpośrednio na rachunek bankowy sprzedającego.
  6. Organizuję transport Morski do Bremerhaven wraz z opłata.
  7. Klient wpłaca na moje konto kwotę jaką przelałem za transport Morski
  8. Kupuję na terenie USA części niezbędne do naprawy
  9. Klient wpłaca należną kwotę za części.
  10. Podczas załadunku firma transportowa wykonuje zdjęcia które przesyłam klientowi
  11. Po ok 3-9 tygodniach pojazd dopływa do Bremerhaven (proszę nie wierzyć w bajki że za 3 tygodnie auto pojawi się w PL nie ma takiej możliwości, no chyba że auto zakupione zostało na wschodnim wybrzeżu a kontenerowiec jest już załadowany przed wypłynięciem )
  12. Firma z którą współpracuję dokonuje odprawy celnej , wpłacam należną kwotę.
  13. Klient wpłaca przelewem kwotę za cło na wskazane konto na podstawie dokumentów z DE.
  14. Organizuję transport do Polski i płacę za tą usługę po otrzymaniu pojazdu w PL.
  15. Klient przelewa należną kwotę za transport.
  16. Warsztat blacharski rozpoczyna naprawę, ustalamy wspólnie koszt naprawy pojazdu.( ew. Naprawę klient może wykonać w swoim zakresie)
  17. Gromadzę wszystkie niezbędne dokumenty i klient opłaca Akcyzę
  18. Auto rejestruję na próbne tablicę
  19. Po naprawie pojazdu wykonuję przegląd techniczny.
  20. Klient płaci za usługę ,przegląd , tablice , ubezpieczenie na 30 dni.
  21. To ostatni najmilszy moment auto zostaje przekazane szczęśliwemu Klientowi wraz ze wszystkimi potrzebnymi dokumentami do rejestracji pojazdu.

Jak już wymarzony Konik dostanie blachy nasza znajomość się nie kończy, musi mieć przecież gdzie podkuć kopyta, wymyć zad i poszukać stajennego który zadba o jego zdrowie tak by mu spod ogona nie dymiło ☺

Czynny udział w życiu Klubu pozwolił mi poznać sporo pozytywnie zakręconych kolegów którzy wiedzą jak i gdzie serwisować konika więc i z serwisem jak i z niezbędnymi częściami nie będzie problemu.
Zapraszam do współpracy.

Max
https://www.facebook.com/import.usa.max