Ford Mustang BOSS 302 OKAZJA!

Cena: OKAZJA 165 000 zł FV23%!
VIN: 1ZVBP8CU2D5200322
Marka: Ford
Model: Mustang
Typ: BOSS 302
Rok: 2013
Przebieg: 48 000 mil
Silnik: 5,0L
Skrzynia: Manualna
Moc: 444
Kolor: ŻÓŁTY
Wnętrze: Czarny / Alkantara
Stan: Bardzo dobry
Status: Zarejestrowany w Polsce
Ilość wyprod. sztuk: 3 526 sztuk
Ford Mustang Boss 302 rok modelowy 2013 roku jest według mnie arcydziełem!
Jeden z 3 526 wyprodukowanych sztuk na 2013 rok.
Najbardziej wymowną rzeczą, jaką mogę powiedzieć o Bossie 302 , jest to że jeśli ktoś szuka samochodu torowego za 50 000 $ najpierw myśli o Porsche Cayman.
Nic bardziej mylnego! Wybierz Boss-a!
Sekret sukcesu Forda Mustanga Bossa 302 z 2013 roku tkwi w każdym najdrobniejszym szczególe który łączy się w całość.
W przeciwieństwie do GT, zawieszenie, układ kierowniczy, hamulce i silnik Bossa są idealnie dopasowane.
Boss 302 był najlepszym, najbardziej ekscytującym Mustangiem, jaki można było zamówić w 2013 roku.
Wszystko zaczyna się od 5,0-litrowego silnika V8, który został znacznie ulepszony by radził sobie z przeciążeniami na torach. Zmiany obejmują tłoki z kutego aluminium i ulepszone korbowody. Rezultatem jest 444 KM i 528 Nm momentu obrotowego. Całkowity moment obrotowy dostępny jest przy 4500 obr./min. Maksymalna prędkość obrotowa silnika to 7500 obr./min.
Boss 302 wyposażony jest w poczwórny układ wydechowy z dwoma bocznymi i dwoma tylnymi wylotami. Boczne wyloty (znajdujące się przed tylnymi kołami) są odpowiedzialne za wyjątkowo przyjemny gniewny, gardłowy pomruk Bossa.
Tylne zawieszenie to trójwahaczowa stała oś, w której znajduje się mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Torsen 3,73:1.
Sportowe zawieszenie składa się z ręcznie regulowanych amortyzatorów i dużych drążków stabilizujących.
Dużym plusem są wydajne, przednie wentylowane tarcze o średnicy 355 mm (tylne mają 300 mm) z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo i kanałami chłodzącymi.
Boss 302 posiada dwa kluczyki czerwony i srebrny.
Silnik V8 o mocy 444 KM ożywa dzięki czerwonemu kluczykowi Track Key, który uruchamia oprogramowanie sterujące układem napędowym Ford Racing. Dwustopniowa kontrola startu to idealny sposób na zmiażdżenie wszystkich w wyścigach typu stop-and-go. Po starcie osiąga bez większego wysiłku 4,5 sekundy do setki. Srebrny kluczyk służy do zwykłej, codziennej jazdy.
Pomimo całej potencjalnej dzikości, Boss jest stosunkowo łatwym w prowadzeniu samochodem do jazdy na co dzień.
Proponowany Boss został sprowadzony do niemiec jako cały nie uszkodzony samochód. Jego dotychczasowy przebieg to 48 tyś mil.