1970 Ford Mustang SportRoof 351 V8 v4
Ford Mustang SportsRoof z 1970 roku wyposażony w silnik V8 351ci windsor 300 hp w połączeniu z 4 biegową manualną skrzynią był kwintesencją amerykańskiej motoryzacji lat siedemdziesiątych.
Ford Mustang Dark Ivy Green Metallic został w 99 % przebudowany, wszystkie elementy blacharskie mechaniczne jak i wnętrze są NOWE .
Niewiele pojazdów sprzed prawie 50 lat może twierdzić, że jest 99% mechanicznie nowych, ale ten Ford Mustang tak. Jest z pewnością wspaniałym przykładem jak należy podejść do renowacji takich pojazdów !
SportsRoof został całkowicie odrestaurowany i kompleksowo przebudowany, prawie każda jego część została wymieniona lub zmodernizowana. Sam silnik ma listę części na klika stron.
Zaczynając od bloku 351 Windsor zmontowanego ze wszystkimi komponentami o najwyższej wydajności . Poniżej krótka lista :
Karoseria z zewnątrz jak i wewnątrz poddana był pełnej renowacji a lakier dobrany został według fabrycznej specyfikacji
Silnik 351 Windsor CID V8
W pełni zbalansowane elementy wewnętrzne silnika
Tłoki z płaskim dnem
Głowica aluminiowa Edelbrock E-Street
Wałek rozrządu i elementy podnoszące wydajność Comp Cams
Gaznik Holley Street Avenger 670cfm carb podnoszący moc do z 250 hp do 300 hp
Układ wydechowy Flowmaster 2,5 „ze stali nierdzewnej z rurą X-pipe
4-biegowa ręczna skrzynia biegów wraz z Hurst T-Handle Manual knob 4 – speed
Nowa tarcza sprzęgła
Nowa chłodnica
Wszystkie nowe uszczelnienia
Nowe zderzaki i wykończenia zewnętrzne
Nowy zbiornik paliwa, pompa i przewody paliwowe
Nowe hamulce i linia hamulca postojowego
Nowe końcówki drążków kierowniczych
Nowe łożyska kół
Nowa bateria
Nowy alternator
Nowe Gloss Black Machined aluminiowe felgi firmy American Racing 17’’
Nowy palec rozdzielacza wraz z kablami i cewką
Radio Retro Sound
Wszystkie lampy nowe
Instalacja elektryczna częściowo wymieniona
Deska rozdzielcza nowa
Nowe panele drzwiowe
Tapicerka siedzeń nowe
We wnętrzu zainstalowano wszystkie nowe panele, siedzenia, wykończenia i uszczelnienie. Wszystkie elementy zawieszenia, układu kierowniczego i hamowania zostały wymienione na nowe
Tylny most nowy.
Myślę że szybciej było by napisać co pozostało w fabrycznym stanie 🙂
Film przedstawia niemal identyczny pojazd który mamy w tej chwili w naszym garażu